wtorek, 29 października 2013

Witam ponownie po długiej przerwie :-)


Witam serdecznie po długiej przerwie.

Na samym początku chciałbym serdecznie przeprosić wszystkich za to, że ta przerwa była tak długa. Co prawda starałem się w miarę możliwości dodawać nowe posty ale niestety nie wyglądało to tak jak bym tego chciał. Kto by pomyślał że pracując w kuchni nie będę miał czasu na przygotowanie postów kulinarnych hehehehehe. Tak więc była praca, egzaminy i brak czasu. Było też kilka zawirowań i niespodzianek. 
Jak się okazało powrót do Polski nie oznacza, że będę miał więcej czasu na prowadzenie bloga, wręcz przeciwnie. Niedawno otrzymałem ofertę pracy na cały etat, kontynuuję studia dzienne, no i jeszcze nauka języka. Jak więc widzicie nie będzie łatwo znaleźć jeszcze czas na kulinarne eksperymenty. Jednak w myśl zasady "jeśli nie masz czasu znajdź sobie dodatkowe zajęcie" istnieje nadzieja że się uda. Na pewno nie będę w stanie dodawać dwóch nowych przepisów tygodniowo, tak jak to robiłem do tej pory, ale dołożę wszelkich starań aby przynajmniej raz w tygodniu pojawiło się coś nowego.
Mam nadzieję że nie zniechęci was to to odwiedzania mojego bloga. Co więcej mam nadzieję że nadal będziecie dzielić się swoimi uwagami na temat przepisów, do czego serdecznie zachęcam.

Pozdrawiam
Piotr Kowalski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz