sobota, 2 marca 2013

Witam ! i !

Witam wszystkich którzy odwiedzili tego nowo założonego blaga z własnej nieprzymuszonej, przymuszonej woli, bądź też przypadkiem. 

Jako amator podróży, kuchni i motocykli postanowiłem podzielić się z wami owocami mojej kulinarnej pasji ( jako że na podróże nie posiadam wystarczających środków, a i na motor nie starcza). W 2010 roku byłem uczestnikiem programu stypendialnego Darmasiswa w Indonezji, gdzie zgłębiałem tajniki tamtejszej kuchni, co nie pozostaje bez wpływu na gotowane przeze mnie potrawy. Dlatego chciałbym zaznaczyć że jako miłośnik chilli prezentowane przeze mnie potrawy mogą być troszkę więcej niż pikantne. W prezentowanych tutaj przepisach postaram się przeplatać smaki Azji z kuchnią polską oraz smakami innych regionów świata.  
Wszystkich, którzy z jakiegokolwiek powodu skorzystają z publikowanych tutaj przepisów, zachęcam do wyrażania swoich uwag i opinii na ich temat. 

Pozostaje mi tylko życzyć wam wszystkim smacznego ! i !    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz